środa, 9 września 2009

Vengo


Podczas tegorocznego pokazu szkoły tańca "Studio Rytm' jako finałową piosenkę tańczyłyśmy rumbę "Arrinconamela" pochodzącą z filmu Tonego Gatlifa pt"Vengo" Zapraszam do obejrzenia tego filmu, który zostanie wyemitowany18 września 2009, godz. 13:15 na TVP Kultura. Vengo to dramat, uhonorowany w 2001 r. Cezarem za muzykę. Jest to film nie tylko o flamenco. To także opowieść o życiu Romów. Gorąco polecam


Dramat, 85 min, Hiszpania/Francja/Niemcy/Japonia 2000
Reżyseria i muzyka: Tony Gatlif
Scenariusz: Tony Gatlif, David Trueba
Występują: Antonio Canales, Orestes Villasan Rodriguez, Antonio Perez Dechent,
Bobote, Juan Luis Corrientes, Fernando Guerrero Rebollo i inni




Tekst Piosenki
Arrinconamela


Para mi siempre serás la mayor de mis riquezas (x2)

Es tenerte cosas buenas y a mi amor de compañera (x2)

ESTRIBILLO:

Arrincónamela, echamela al rincón
que casada la quiero y si es soltera mejor
si es soltera mejor (x2)
Arrincónamela, echamela al rincón
Me llamaste criminal porque te quité el cuchillo (x2)
Yo lo hice por tu bien por no verte muy crecido (x2)
ESTRIBILLO:
Arrincónamela, echamela al rincón
que casada la quiero y si es soltera mejor
si es soltera mejor (x2)
Arrincónamela, echamela al rincón
Aqui no se vende hielo, que se vende mas pa'riba (x2)
que lo que se vende aqui son naranjas de la china (x2)
ESTRIBILLO:
Arrincónamela, echamela al rincón
que casada la quiero y si es soltera mejor
si es soltera mejor (x2)
Arrincónamela, echamela al rincón
este es un trabajo propio de un joven marroqui q vive en casablanca,y que tiene una alma gitana .
viva la fiesta gitana

Brak komentarzy: